Despre Livrare & Retur

Vânzătorul se obligă să livreze produsele în sistem de curierat door-to-door către Cumpărător.

Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a produselor.

Vânzătorul nu este răspunzător în cazul în care produsele expediate către clienți ajung deteriorate la destinație în urma manipulării inadecvate a firmei de curierat.

Termenul de livrare in Romania al produselor cumpărate de la societatea noastră, in mod normal se incadrează între 2 – 10 zile lucrătoare, din momentul înregistrării comenzii pe serverul gazdă a site-ului www.kwinbeauty.ro

Transportul se face prin serviciul de curierat Fan Curier iar taxa de transport este de 18 lei si gratuit la comenzi de si peste 400 lei.

Termenul de livrare poate fi depășit in anumite cazuri precum perioade de promoții (Black Friday, Reduceri de Crăciun, Campaniile de Paște etc.) sau perioade în care drumurile sunt impracticabile (inundații, căderi masive de zăpadă etc.).

SC KOREAN SYNERGY S.R.L. nu își asumă eventuale efecte adverse apărute în urma folosirii produselor de pe website-ul www.kwinbeauty.ro

Ca măsură restrictivă pentru clienții ce nu ridică/refuză coletele fără un motiv întemeiat și anunțat în prealabil, ne rezervam dreptul de a nu mai expedia noi comenzi fără ca plata acestora să fie făcută în avans, prin urmare aceștia vor avea disponibilă doar opțiunea de plată cu cardul la finalizarea comenzii.

SC KOREAN SYNERGY S.R.L. respecta prevederile Ordonantei de urgenta nr 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor la distanta, ce confera cumparatorului dreptul ca in termen de 14 zile de la primirea tuturor produselor cumparate, sa le returneze, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

Exceptări de la dreptul de retragere

Conform articolului 16, litera e din OUG34/2014, produsele cosmetice sau pentru uz personal folosite / testate nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă.

Avand in vedere natura produselor comercializate, nu se accepta pentru returnare produse care prezinta forme de consum sau uzura, fara ambalajul original sau cu ambalajul desfacut /desigilat, care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. Daca te gandesti sa returnezi un produs, te rugam sa iei aceasta decizie inainte de a-l deschide/desigila/utiliza.

Daca doresti sa returnezi un produs achizitionat de pe www.kwinbeauty.ro te rugam sa urmezi umatorii pasi:

  1. Exprima-ti dorinta de returnare a produsului (care trebuie sa se incadreze in standardele mentionate mai sus) printr-un e-mail la office@kwinbeauty.ro in care trebuie specificat numarul comenzii, numele complet si numarul de contact, daca se doreste inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii. In cazul in care doresti sa primesti contravaloarea produsului, te rugam sa ne trimiti un cont IBAN in lei pentru returnarea sumei.
  2. Produsele pot fi returnate personal sau cu ajutorul curierului, caz in care dumneavoastra veti suporta integral costul transportului. Coletele trimise cu plata catre SC KOREAN SYNERGY S.R.L., fara un acord prealabil, vor fi refuzate.
  3. Coletul va contine produsul pe care doresti sa il returnezi in ambalajul original , ambalat corespunzator in bula protectoare, pentru a nu se deteriora pe parcursul transportului, intr-o cutie inchisa cu banda adeziva. De asemenea, te rugam sa returnezi produsul impreuna cu documentele insotitoare.
    Nu se accepta retururi efectuate prin Posta Romana sau Prioripost!
  4. Coletul va fi expediat catre SC KOREAN SYNERGY S.R.L., strada Mihai Viteazul, nr. 61, municipiul Zalau, judetul Salaj.
  5. Odata ajuns la noi, departamentul specializat va face receptia cantitativa si calitativa a produsului returnat, pas atent supravegheat si monitorizat. Daca produsul returnat nu indeplineste criteriile de mai sus, el iti va fi reexpediat, costul transportului fiind in sarcina clientului.
  6. Odata indeplinite conditiile de retur, in cazul in care se doreste rambursarea sumei, banii vor fi virati in contul specificat in mail-ul de retur urmand ca banii sa fie vizibili in cont in maxim 14 zile calendaristice din momentul in care produsul ajunge fizic la depozit. In cazul in care doresti inlocuirea produsului, iar acesta indeplineste coditiile de retur, te vom contacta in cel mai scurt timp in vederea inlocuirii si expedierii noului produs. Costul transportului pentru expedierea produsului dorit este in sarcina ta, daca comanda nu indeplineste conditiile de valoare pentru a beneficia de transportul gratuit.